Isporuka / dostava je besplatna. Nema dodatnih troškova. Brzo, lako i jednostavno!
Rok izrade ogledala i isporuke / dostave:
Goldhaim vrši izradu ogledala i isporuku / dostavu proizvoda, preko partnerske kurirske službe AKS,
u roku od 7-10 radnih dana u zavisnosti od modela ogledala.
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade.
Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Za sva pitanja u vezi isporuke / dostave, molimo Vas, kontaktirajte nas za više detalja i informacija.
Napomena – Ukoliko je veličina poručenog ogledala veća od 1200 x 600 mm,
molimo Vas da lično dođete do našeg prodajnog salona i preuzmete Vaše ogledalo.
* Ne postoji opcija slanja ogledala dimenzija preko 1200 mm
jer kurirske službe u Srbiji odbijaju da prihvate i dostavljaju ovakve pakete,
zbog rizika od loma stakla i celokupnog ogledala.
Mi uvek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvek stavljamo na prvo mesto. Ali ponekad, usled više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usled neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste porudžbinu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj ceni koja je bila aktuelna u trenutku poručivanja.
U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici www.ogledala.rs ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj 060/666-79-04 ili nam pišite na info@goldhaim.com. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.
Adresa za vraćanje proizvoda:
Goldhaim d.o.o.
Aleksandra Popovića 5
11080 Beograd, Zemun-Altina
Kada proizvod ima grešku?
Odgovornost za nesaobraznost proizvoda
Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.
Kupac koji je pravovremeno obavestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtevati da:
Procedura kod nesaobraznosti proizvoda
Kupac u zakonom predviđenom roku, mora obavestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode.
Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usled nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača Republike Srbije.
Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unapred dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene.
Molimo Vas da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavestite na: info@goldhaim.com