Dostava naručenih proizvoda

Von Adelberg d.o.o. vrši proizvodnju i dostavu proizvoda u roku od 10-15 radnih dana u zavisnosti od modela ogledala.
Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je isključivo prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku, o tome ćemo Vas obavestiti i navesti očekivani datum.

Sva ogledala se lično preuzimaju u našem prodajnom salonu na sledećoj adresi:

Aleksandra Popovića 5
11080 Beograd, Zemun-Altina

Radno vreme:
Pon – Pet 08:00 – 16:00 h

Subotom i nedeljom se dostava ne vrši.

Lokacija našeg prodajnog salona

Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda

Mi uvek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvek stavljamo na prvo mesto. Ali ponekad, usled više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usled neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste porudžbinu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj ceni koja je bila aktuelna u trenutku poručivanja.

Proizvodi koji nisu dostupni

U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici www.ogledala.rs ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj 060/666-79-04 ili nam pišite na info@von-adelberg.com. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.

Nesaobraznost - Reklamacije

  • Prodaja naših ogledala putem naše internet stranice ogledala.rs se smatra prodajom na daljinu koja je regulisana Zakonom o zaštiti potrošača.
  • Kada kupac kupuje robu preko interneta u skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača on ima pravo da se predomisli i odustane od kupovine u roku od 14 dana,bez navođenja razloga. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrasca ili uz jasnu izjavu koju pošalje na info@von-delberg.com, kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. Rok od 14 dana računa se od dana isporuke robe kupcu, tj. od dana kada roba dospe u državinu kupca. Kada potrošač iskoristi to pravo i odustane od kupovine on snosi troškove vraćanja robe. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 15 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine. Uslov za navedeni povraćaj robe je da roba bude u ispravnom i nekorišćenom stanju.
  • Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.
  • Prema Zakonu o zaštiti potrošača Čl.37., Tačka 3. predviđeni su izuzeci koji glase:
    ” Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:
    3) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;”
    To se odnosi na naša ogledala koja su rađena po specifičnim karakteristikama po želji kupca. (veličina , komponente i ostali elementi na ogledalu )

Adresa za vraćanje proizvoda:

Von Adelberg d.o.o.
Aleksandra Popovića 5
11080 Beograd, Zemun-Altina

Greške na proizvodu

Kada proizvod ima grešku?

  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
  • kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
  • kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod.

Odgovornost za nesaobraznost proizvoda

Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.

Kupac koji je pravovremeno obavestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtevati da:

  • se otkloni greška na proizvodu
  • nesaobrazan proizvod zameni za ispravan proizvod
  • mu se vrati novac

Procedura kod nesaobraznosti proizvoda

Kupac u zakonom predviđenom roku, mora obavestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode.
Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usled nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača Republike Srbije.

Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unapred dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene.

Molimo Vas da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavestite na: info@von-adelberg.com